2013. november 19., kedd

Prológus

Macklemore! Macklemore! Még egy képet! - kiáltották a rajongók, mire én csak mosolyogva felvettem a napszemüvegemet és beszálltam a limuzinba. Ryan már ott volt.
- Hát te? -érdeklőttem.
- A hátsó ajtóhoz hívtam a limót és ott szálltam be. - áá, okos.
- Értem. -mondtam, majd elindult a limuzin. Alig tudott hajtani mert a rajongók elállták az utunkat. Az ablakot is csapkodták többen, hogy lefotózhassanak. A sofőr dudált két nagyot majd végre elindultunk, gondolom mert a rajongók szétszéledtek a kocsi hangjára.
- Nagy voltál ma. -mondta Ryan mosolyogva.
- Áá, ez alap. -mondtam nevetve. Hát igen. Ezek vagyunk mi. Én és Ryan. Éljük az életünket, ezerrel készülve a jövő hónapban induló egy éves világ-körüli turnénkra. Párizs, Berlin, Torontó és még számtalan hely...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése